Balkong: 1 Lisabeth: 0

Hei fra ulykkesfuglen selv. Jeg skjønner ikke hva det er, men jeg har tydeligvis en greie for å skade meg i fylla. Vi tok oss en skikkelig fest i går kveld, var lenge ute og ble rimelig fulle. Likevel husker jeg alt, så såååå full var jeg ikke. Både jeg og Vilde hadde kommet oss helskinnet gjennom kvelden helt til vi kom hjem, for der klarte jeg å slå hodet skikkelig hardt i balkongen. Dette resulterte i et dypt kutt under haka og hakk i et par tenner.

 

I morgest våknet jeg med blod i ansiktet og det dype såret ville virkelig ikke slutte å blø med det første. Heldigvis er såret under haka og ikke midt på, og særlig stort er det heller ikke, bare dypt. Tennene har det også gått bra med, jeg har ikke vondt i dem og de ser ikke skadet ut, jeg bare kjenner et par plasser det er knekt av med tunga. Det blir nok likevel en tur til tannlegen så snart jeg er hjemme i Norge for å sjekke at alt er i orden. Herregud, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å være så uheldig. Begynner å få en god del fylle-arr nå.

Siden jeg har blitt så pysete av meg med årene har nattens begivenheter resultert i tidenes fyllenerver, og jeg ser for meg en beskjed fra tannlegen om at tennene mine er så ødelagte at de etter hvert vil smuldre opp en etter en også blir jeg tannløs. Vilde har også litt nerver etter gårdagen, så i dag har vi en avslappende inne-dag. Først dro vi opp til fjellet og spiste tyrkisk frokost (en slags crepe / wrap med diverse fyll inni og tilbehør), og så litt på demningen her i Alanya. Etterpå ble det en kjapp tur på kjøpesenteret for litt mat og diverse, og nå ligger vi på hver sin sofa og venter på at denne dagen bare skal være over haha!

 

I går var vi også i markedet i Oba, et stort marked med en haug jalla-boder hvor pruting er å anse som nærmest et hellig rituale. Jeg fant meg en fin blå katte-figur som jeg syntes var fin, og betalte selvfølgelig alt for mye for den fordi pruting ikke er noe jeg har lært meg. Prøvde også å kjøpe en pakke Uno-kort, men han som hadde boden ville ikke prute og jeg orket ikke betale 70 kroner for piratkopiert Uno. Resten av dagen gikk til sløving ved bassengkanten før det ble fest på kvelden.

4 kommentarer
    1. Omg, det så ikke godt ut! Stakkars dæ, håpe at det ikke blir en dyr (eller vond) tannlegetur når du kommer til Norge igjen <3 Så bra at du kose dæ ellers, ser ut som en digg ferie! Kos dokker masse videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg