Dag 2 i Tyrkia

Dag nummer to i Alanya, og jeg begynner endelig å finne roen. Som tidligere nevnt er jeg en litt “konsekvenstenkende” person, som egentlig bare er mitt fine ord for “paranoid og superskeptisk”, men da jeg gikk til butikken i dag var jeg ikke litt redd en gang, så det var deilig! Ellers var det godt å våkne opplagt og uthvilt. Jeg våknet dog litt tidlig, men det gjør ikke noe. Morgenrutinen blir litt lengre når den inkluderer å smøre seg inn fra topp til tå med solkrem, så da er det greit å våkne litt tidlig.

 

Søvn, en ren kropp, litt sminke og en fin kjole og jeg føler meg tusen ganger freshere! Klar for å dra på eventyr! Men eventyr har det ikke blitt så mye av i dag, jeg følte egentlig bare for å slappe av etter gårdagen. Det ble først en tur på butikken for mer mat, deretter ble det noen timer med soling og bading. Det mest spennende som skjedde i dag var vel at en marihøne bæsjet i boka mi, haha. Ellers har jeg sett mange fine planter og trær, og jeg så til og med en stor firfisle. Men den var dessverre for langt unna til at jeg kunne ta bilde 🙁 Og jeg som ville klappe den!

 

Og det var dagens bildedryss 🙂

Siden jeg er en “konsekvenstenkende” person tør jeg ikke bevege meg utendørs etter mørkets frambrudd, så jeg får heller leve pensjonisttilværelsen og gjøre noen rolige inneaktiviteter på kvelden. Så i dag dro jeg for å kjøpe ny tegneblokk og litt nye tegnesaker, så skal bruke kveldene her til å tegne litt. Tegning, pils og musikk, min type ferie det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg