Dagens antrekk – cordfløyel

I dag gadd jeg til og med dra frem speilrefleksen og ta på skoene jeg brukte i dag! Dette er den andre nye buksen jeg kjøpte i år, og jeg ELSKER den, veldig meg! Åh, jeg er så fornøyd med bukse-kolleksjonen min nå, føler jeg har alle muligheter nå, haha! Og likevel vil jeg bare gå med denne og den blå dressbuksa, både fordi de er nye og de passer begge så godt inn med garderoben min. Matrealistisk lykke <3

 

I dag var det full dag på skolen, som kjennes godt på kroppen. Jeg kom hjem, lagde middag og endte opp med en aldri så liten spontan nap på tre timer, hehe. Det er meget tydelig at vi er på tredje og siste år nå, for vi har IKKE ligget på latsiden den første uka. Det har vært fullt opp med workshop, laber, hjemmelekser og innleveringer fra dag en. Vi hadde også første møte om utvekslingen i dag siden studiestart, som gjorde det hele litt mer ekte. På den ene siden er jeg supergira og kan ikke fatte hvor heldig jeg er for at jeg faktisk skal til Madagaskar, men selvfølgelig blir jeg litt nervøs. Jeg hadde ingen problemer med å stresse meg selv halvt i hjel over en liten ferietur til Tyrkia, så dere kan tro at tre måneder i Madagaskar setter hjernen i høygir, haha!

Så det var dagen i dag. Jeg hadde egentlig ville planer om skolearbeid, litt husrengjøring og muligens en treningsøkt, men nå er klokka allerede ti og jeg har forelesning tidlig i morgen, så jeg må nesten bare legge meg igjen, haha! Uff, dette var kanskje ikke det mest spennende innlegget, men jeg håper jeg gjør litt opp for det med antrekksbilder.

2 kommentarer
    1. Så fint antrekk, det ligne faktisk veeldig på antrekket mitt i dag også, haha! 😍 Og så sykt kult at du skal ha utveksling i Madagaskar, høres veldig gøy ut! Men skjønne veldig godt at hjernen går på høygir, hadde nok vært i samme mooden 😅 Men tenk så eksotiske og fine bilda du får!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg