Dagens antrekk og den siste uka

Woosh, så hadde det gått nesten en uke siden forrige innlegg. Og jeg sitter her og tenker “nææææsh, blogga jo i går, gjorde jeg ikke”? Sånn kan det gå! Vi starter med dagens antrekk. I dag har det høljet ned, så da ble det enda en anledning til å bruke støvlene mine, yey!

 

Det har vært så varmt den siste tiden, nesten for varmt! Har skikkelig strikkegenser-abstinenser, og gleder meg villt til høsten kommer for fullt. Uff, er det lov å si eller? Men det er ikke bare ille med varmen da! I går var det mega-varmt her i Kongsberg, så vi dro en hel gjeng fra klassen til Kjennerudvannet for å bade og grille! Det var superkos, og litt ekstra digg for meg som ikke brukte sommeren på stort annet enn å jobbe, hehe! Noen stemningsbilder fra gårdagen.

 

Ellers er det med god grunn at jeg ikke har blogget på en stund. På fredagen hadde Marte bursdag/innflytningsfest, så det gikk fredagen til! Utrolig koselig fest med flere av jentene i klassen, og Marte hadde så fin leilighet! Haha, jeg blir sånn low-key misunnelig hver gang jeg kommer hjem til noen og de har en sykt bra leilighet. Etter vors hos Marte dro vi på white-party og silent disco. Silent disco var faktisk mye morsommere og mye mindre cringe enn jeg trodde det skulle være! Men må ærlig talt si at det var en noe spesiell opplevelse å faktisk ta av seg headsetet midt i greia og se alle danse og synge med, også er det ikke noe musikk i lokalet.

 

På lørdag var jeg naturligvis litt redusert, og søndagen husker jeg ærlig talt ikke noe av. Tror det bare var den ultimate hviledagen for forrige uke, hehe. Og på mandagen hadde jeg ville planer om å være prooduktiv, men det satte uvi en stopper for 🙁 Og tirsdag badet vi. Så det var en oppsummering av alt jeg ikke har blogget om den siste uka!

Videre til i dag, så var jeg en tur innom Asvo-torget og gjorde noen kupp på “kjellerloppa”. Så da ble det mange nye potter og en settekasse, alt for den nette sum av 32kr. Herlig! Settekassa har jeg hengt opp på veggen og fylt med småsteinene mine, så nå ligger det ikke så mange strødd rundt her og der. Fikk hengt opp et par bilder også, så nå begynner galleri-veggen å komme seg!

 

Også har jeg vært en tur i sentrum og brent av enda mer penger på potter og jord. Har noen planter som begynner å bli modne for en real runde ompotting, blant annet den variegerte monsteraen min. Og hvis den vil ha større potte, ja da må den nesten bare få større potte! Så planen i morgen er å potte om planter. Ellers fikk jeg endelig hentet den nye drikkeflaska mi i dag. Fikk en USN-flaske fra skolen i fjor, og den var dritt, haha! Så nå håper jeg virkelig at denne lever opp til navnet sitt, ikke lekker eller er defekt på noen måte.

 

Ellers har jeg ikke sovet så godt de siste par dagene, så siste gjøremål for dagen er å være flink og legge meg tidlig. Hadde vært sykt digg å våkne opp i morgen og ikke føle meg helt zombie og utslitt. Så vi får heller blogges siden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg