Dagens antrekk og september så langt

 

Åh, endelig har temperaturen sunket såpass at det begynner å bli innafor med strikk! Både t-skjorten og jeansen jeg har på meg på antrekket er nye, jeg hadde verdens beste shoppedag på fredag! Dette har vært året hvor jeg har måttet erstatte omtrent alle buksene mine. I vår ble min blå mom-jeans ødelagt, så hele sommeren har jeg prøvd å finne en godkjent erstatning, men uten hell. På fredag derimot fant jeg faktisk nøyaktig samme jeansen på BikBok, dere kan tro jeg ble glad!

 

 

Etter litt om og men bestemte jeg meg for å kjøpe denne t-skjorten også, også fikk de endelig inn hjerteøredobbene jeg alltid bruker på gullsmeden. Jeg bruker de sånn hver dag, og det er det eneste paret øredobber jeg har orket investere penger i. Ogsååååå klarte jeg å miste den ene på fest i sommer. Så da måtte jeg kjøpe ny av dem også. For å forhindre at det skjer igjen har jeg kjøpt et sett med 25 par øredobber til 99kr fra H&M som jeg kan bruke på fylla, haha! Og ellers ble det en navy blå ribbestrikket turtleneck. Siden sist har jeg også kjøpt en svart og hvit-stripet genser. Må si jeg er rimelig fornøyd med garderoben nå!

 

 

Så hva har skjedd i det siste, annet enn at jeg har shoppet mye? Vel, jeg kjøpte meg ny ekstern harddisk. Jeg har levd livet på kanten i mange år uten en fungerende ekstern harddisk, og har i alle de årene sagt at “nå skal jeg kjøpe ny harddisk”. Og nå har jeg endelig gjort det! Jeg har også overført ALT av bilder og slikt over på den. Det tok meg intet mindre enn tre dager. Ja, jeg var RIMELIG lei på den tredje dagen! Ikke kunne jeg bruke pc-en til noe, og bordet var okkupert av to til tre datamaskiner samtidig. Men nå kan jeg puste lettet ut og vite at om noe skulle skje med noen av datamaskinene mine så ligger alle minnene mine trygt lagret på den nye harddisken min.

 

Og ellers har jeg hatt en stappfull timeplan den siste uka, og mye stress og blah generelt. Vi er en måned inn i semesteret nå og jeg føler at jeg henger etter på alt. Og gang på gang forsøker jeg å sette meg ned og få en oversikt over nøyaktig hva jeg må gjøre, men så ender det opp med å være for mye på en gang og jeg glemmer en hel haug med ting også bygger det seg bare opp et fjell av “to do’s”. Det går fint altså, men jeg føler at jeg ikke har tid til så mye annet enn skole om dagen.

 

 

Med tanke på det siste avsnittet har jeg ironisk nok tatt meg tid til å være veldig sosial i det siste. Men jeg unnskylder meg med at det er som har holdt humøret oppe denne hektiske høsten. Det har vært noen bursdager, blant annet var vi på Trattoria Madre, en litt finere restaurant her i Kongsberg for å feire Aidas bursdag. De hadde sykt god tiramisu, hehe! Fredag feiret vi Truls med et superkoselig vors hos Mathias, før vi dro en tur ut på byen i Kongsberg. Lørdag hadde jeg, Marianne og Bettina en koselig filmkveld. Jeg har en lang liste med filmer jeg burde ha sett, så jeg forsøker å jobbe med den, haha! Og søndag kveld dro jeg til Bettina for å spille Minecraft. Jeg må si det, å være sosial er balsam for sjelen og får meg i et lite sekund til å glemme alt stresset rundt studiene og hverdagen generelt.

Jeg er selvfølgelig litt lei meg for at jeg ikke har tatt meg tid til å blogge, jeg har jo hatt på meg 100 fine antrekk jeg ikke har fått vist fram, haha! Men det er rett og slett ikke alltid det går opp, så da får det heller bli noen lange oppdaterings-innlegg slik som dette.

Vi blogges siden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg