Dagens antrekk – stripet

 

Dagens antrekk var enkelt, dobbel denim med en gul, stripet t-skjorte. Gul, oransje og rød er farger jeg liker å kombinere med blå jeans, synes de fargenekombinasjonene fremhever hverandre veldig godt. Så det var hva jeg hadde på meg på skolen i dag, før jeg kom hjem og byttet til noe langt mindre fresht.

 

Anledningen for dette glamorøse antrekket var å vaske badet. Jeg vet, livet mitt er meget fab om dagen, haha! Jeg prøver å få rundvasket leiligheta, for jeg har allerede gått flere runder med støvsugeren og det hjelper ikke. Så da må man grundigere til verks.

Og nå skal jeg forberede meg litt før skolen i morgen. Jeg skal ha min første pasient dette semesteret, og føler jeg må repetere litt for å unngå et eventuelt jernteppe under synsundersøkelsen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg