En slik helg

Og vipps, så var det plutselig en uke siden sist jeg blogget! Det er virkelig hektisk på skolen nå, vi har så mange baller i luften at de fleste av oss ofte sitter på skolen i helgene og flere ettermiddager i uken. Hva man ikke gjør for en utdannelse ass! Med det sagt så blir det lite tid til å blogge, men jeg prøver å titte innom når jeg har tid.

Jeg har skikkelig torsdags-følelse i dag, forventer liksom at det er helg igjen i morgen. Det er kanskje ikke så rart, for helgen ble ærlig talt litt kort. Både fredag og lørdag sov jeg helt utrolig mye, på lørdag sov jeg vel 14 timer. Hadde egentlig planer for lørdagskvelden, men siden jeg skulle på skolen på søndag og jeg følte meg helt utkjørt (etter 14 timers søvn what?) endte jeg opp med å bli hjemme for å fargelegge, drikke te og høre lydbok. Søndag dro jeg til skolen for å jobbe, så kanskje ikke så rart at jeg føler helgen bare var to timer lang.

Det ble jo litt avslapping i helga da! Lydbok og fargelegging er sykt avslappende og deilig, skulle ønske jeg følte for å gjøre det oftere. På lørdag fikk jeg også plantet sitronfrøene, som til nå har brukt tre uker på å slå røtter. Er så spent, tenk om jeg klarer å dyrke mitt eget sitrontre! Og på søndagen fikk jeg gamet litt Zelda, som jeg alltid setter pris på.

 

Og sånn ellers må jeg skryte litt av været de siste par dagene. Været er noe som påvirker humøret mitt mer enn jeg liker å innrømme, hehe. Skikkelig påskevær, men jeg lengter bare etter sommer. Hører på norske sommerhits mens jeg går til skolen med solbrillene på. Soon, folkens!

 

Og til sist kan jeg gi en liten oversikt for resten av uka: skole, skole, skole, ooooog enda litt mer skole. Arbeidsmengden er enorm, men jeg føler jeg har det under kontroll så jeg trives faktisk! Det hjelper også masse at det meste er en eller annen form for gruppearbeid. Av en eller annen grunn føles det ikke ut som så mye arbeid når jeg jobber sammen med noen.

Aner ikke når vi snakkes neste gang. Blir det i morgen? Om to uker? Når semesteret er over? Who knows! Neida, skal prøve å få oppdatert i hvertfall ukentlig, så hvis jeg om ti år lurer på hva i all verden jeg gjorde på denne tiden kan jeg i hvertfall lese om været var bra og hvor mye jeg sov i helgen.

2 kommentarer
    1. Har faktisk akkurat den samme tegneboka, og på lørdag fargela æ akkurat den samme sida!!! Ka e oddsen?! Hahaha. Syntes det e veldig koselig å fargelegge i den, men det blir litt for lenge mellom hver gang :((
      Du får ha masse lykke til med skolen framover, you go girl!

      1. Hahaha ja det va en ganske syk tilfeldighet 😮 Slit også med at æ synes det e kjempekoselig når æ først sett mæ ned g fargelegge, men så går det fort noen måneda mellom hver gang æ faktisk gjør det, hehe.
        Tusen takk, masse lykke til til dæ også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg