Fremgang!!!

Jeg skulle egentlig blogge om noe annet enn planter i dag, men jeg tok en rask sjekk av chiliene og paprikaene jeg hadde plantet og ENDELIG hadde to spiret! Nå har det snart gått to uker så jeg trodde kanskje de kom til å spire, men nå hadde en av hver fått to søte små grønne vekster!

 

Jeg dristet meg og til å sjekke sitronfrøene som det også begynner å bli en stund siden jeg sådde. Og tre av dem hadde begynt å slå røtter! Jeg var redd jeg hadde hatt litt for mye vann på dem, men det har tydeligvis gått bra så langt. Wiiii, jeg er så glad og gleder meg masse til de har fått masse røtter og jeg kan flytte dem over til potter.

 

Planen for dagen var egentlig å prøve å få tatt nye header-bilder til bloggen. Den jeg har oppe nå er jo bare midlertidig (som den har vært i 6 måneder haha), og tenker å stille opp alle plantene mine i bakgrunnen. Men så ringte de allerede i dag fra Floriss Steglet og sa at de kan skaffe meg en Calathea Warscewiczii , og den kommer på mandag! Så da må nesten bare headeren vente, for den SKAL i bakgrunnen! Så dagens prosjekt får heller bli å dra til Clas Ohlson for å kjøpe spikere slik at jeg får gjort ferdig hyllen. Det begynner å bli litt trangt i vinduskarmen på kjøkkenet, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg