Fuck corona

Vel, da var man tilbake i Norge. Sist jeg postet her inne nøt jeg dagene på vakre Manakara, men jeg skrev allerede da om frykten for en potensiell hjemreise pga. corona. Og nå er jeg hjemme i Norge. Det var rett og slett utrolig kjipt å måtte dra hjem. Vi hadde planlagt tidenes påskeferie de to siste ukene av oppholdet vårt, så den planen gikk jo i vasken. MEN jeg føler det var riktig å reise hjem. Selv om ting var rolig på Madagaskar er det umulig å si hvordan ting ville blitt der nede ved et skikkelig coronautbrudd, så komme hjem til Norge er nok det tryggeste.

/ reisebilder, første norske måltid på 2 måneder ble kylling og pesto panini med pepsi max, nam! /

 

 

Nå er det karantene på meg, 14 dager i hjemme i leiligheten. Heldigvis skal nok akkurat den biten gå helt bra, haha! Jeg er et skikkelig sengedyr, og koser meg gløgg i mitt eget selskap i mitt eget hjem. Jeg har lite problemer med å underholde meg selv eller holde meg aktiv, så tvert i mot ser jeg faktisk frem til to uker med “fri”. Siden hjemkomsten har jeg koset meg med plantestell, klesvask, pakke ut, rydde, pynte med steinene mine og vaske. Og selvfølgelig å være med Jonas, spise norsk mat og prate med familien på telefonen. Jeg har med andre ord ikke vært på latsiden siden jeg kom hjem i går, hehe! De neste to ukene blir det husarbeid, tegning, videospill, trening og selvfølgelig blogging! Nå får jeg endelig tid til å skrive de blogginnleggene!

 

Selv om jeg koser meg i karantene er selvfølgelig ikke corona noe å rope hurra for. Akkurat nå er det mye usikkerhet, også for meg. Blir vi å få gå opp til eksamen? Hvordan blir det med jobb til sommeren? Men enn så lenge er jeg optimist og prøver å ikke bekymre meg så mye for fremtiden. Å bekymre seg hjelper jo ikke uansett.

Håper du som leser dette har det bra i denne tiden, om du gir alt på jobb, sitter i karantene, har hjemmekontor eller er syk. Vi blogges senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg