HIPP HIPP HURRA!

Nå sitter jeg i sofaen hos Ida Elise og Joakim og slapper av etter tidenes helg! Vi kom hit etter eksamen min på torsdag, og startet helga med 17. mai feiring. Ida Elise, Joakim, Astrid, Sebastian og Vilde har lenge planlagt og organisert for å få til en skikkelig feiring, og de leverte virkelig! Vi startet 17. mai med tradisjonell champagne-frokost hos Sebastian og Astrid, og mot ettermiddagen dro vi til Vilde for å grille, spille kubb, spise kake og kose oss. Dagen ble avsluttet med å dra på brygga for å se fyrverkeri-showet. Ble en utrolig koselig feiring, det er så kult når folk jobber sammen for å få til et så godt opplegg!

Jeg har faktisk vært sånn høvelig flink til å ta bilder i år! Vi kan starte med antrekket mitt, siden jeg var så latterlig fornøyd med det.

 

Jeg synes denne kjolen er så nydelig! Jeg skulle egentlig ikke ha nytt antrekk til 17. mai i år, men jeg var innom Asvo-torget, og der fant jeg denne til bare 60kr. Så da ble det nytt antrekk likevel. Jeg var litt redd for å bruke for jeg måtte klippe opp stroppene på kjolen og sy dem slik at de ble kortere. Så var litt bekymret for at stroppene skulle ryke, men det gikk helt fint!

Resten av bildene, i ish kronologisk rekkefølge!

Hehe, det blir rimelig langt det innlegget her, for jeg har selvfølgelig litt å dele fra lørdagen også! Lørdag hadde vi Eurovision-kveld. Veldig spennende for meg som aldri har sett Eurovision før. Jeg vet jo hva det er og har jo hørt om det, men har aldri orket å se det før. Det var kjempegøy, vi hadde en drikkelek hvor du trakk tre forskjellige land fra finalen, også måtte du drikke etter hvor mange poeng landet får. Jeg fikk Hviterussland, Albania og Storbritannia, så jeg måtte basically ikke drikke noe som helst, lol! Jeg var positivt overrasket over Eurovision. Vet ikke om jeg vil si at noen av sangene var min stil, men å være “kritiker” og se alle de sære innslagene gjorde det ganske underholdende selv om musikken var så som så.

 

Det har vært litt av en helg! Det er så sykt, jeg har liksom ingen dårlige minner fra Tønsberg i det hele tatt, ting blir bare alltid bra når jeg kommer hit! Er nok derfor jeg har så lyst til å flytte hit, så kan jeg bare ha det bra for alltid, hehe. Men nå skal det sies at jeg gleder meg til å komme hjem til Kongsberg og slappe av, for nå det har vært mye fyll, fest og fanteri! Klar for et par rolige dager, og få unnagjort den siste eksamen. Bare en igjen nå!

2 kommentarer
    1. Hørtes ut som ei veldig koselig feiring! Skjønne godt at du vil flytte til Tønsberg når du kun har hatt det fint der, hihi. Og må bare si at håret ditt va SYKT fint, det har blitt sååå langt nu 😍😍

      1. Ja, det va kjempekoselig feiring! Iiiih, tusen takk <3 æ vurdere faktisk å klippe det nu da, synes det e blitt så langt at det e vanskelig å gjøre noe med det lol :')

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg