Kjøleskap snart ferdig

Min første dag uten eksamen har jeg gjort tilnærmet ingenting, men jeg fikk gitt meg selv et spark bak og printet ut noen av bildene fra 17. mai til å henge opp på kjøleskapet. Har et lite prosjekt gående, hvor jeg skal fylle kjøleskapet med bilder av venner og familie. Det synes jeg er så koselig. Flere av vennene mine er litt spredt rundt omkring i landet og jeg ser ikke alle så alt for ofte, så det er fint å ha masse bilder på kjøleskapet som en påminnelse om alle de flotte vennene jeg har, selv om jeg ikke ser dem hver dag. Også synes jeg det ser ganske kult ut med et fullt dekorert kjøleskap, lol.

 

Jeg fikk også printet ut noen gamle bilder som jeg egentlig skulle printet ut for lenge siden, så nå har Maria, Bettina og lillesøster Amanda kommet opp på kjøleskapet. Ønsker meg fremdeles noen bedre bilder med Amanda og Ida T. Ellers ønsker jeg meg bilder av Daniel, Silje, Marianne og Aya. Ugh, at jeg ikke har vært litt på hugget og tatt bilde med Marianne og Aya, de ser jeg jo ikke igjen før til høsten. Daniel og Silje håper jeg å få tatt bilder med til sommeren, og forhåpentligvis noen nye med Ida T og Amanda 🙂

I dag skal jeg sitte barnevakt, så jeg må snart hoppe i dusjen og gjøre meg klar for togreise. Blir kjempekoselig å se guttene igjen, og det blir ærlig talt litt godt å ikke være hjemme, hehe. Synes ennå det er rart at jeg ikke har en skoleoppgave å gjøre eller eksamen å øve til. Blir liksom litt tiltaksløs og rastløs når jeg er hjemme, klarer ikke å nyte noe for jeg føler at jeg prokrastinerer, haha!

Ha en fin helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg