Let’s pack!

First things first! Jeg bestod eksamenene vi hadde på tirsdag! Nå føler jeg meg 10 kilo lettere, var litt redd for ikke å bestå! Det hadde sånnsett ikke vært verdens undergang, det blir jo arrangert konte etter utveksling/praksis for de som ikke består. Men det er så godt å vite at jeg er ferdig med den saken, og at den ikke skal henge over meg mens jeg er på Madagaskar.

Nå er jeg midt i pakkinga. Før var det noe veldig spesielt over det med å pakke før en reise, nærmest et hellig rituale. Men etter alle Kongsberg-Harstad turene er den magien mildt sagt borte, hehe. Så nå tar jeg meg en pause. Jeg prøver en ny taktikk i dag, hvor jeg finner frem ALT jeg tenker å ta med meg og legger det på senga. For å få litt oversikt. Her er det jeg har funnet frem til nå.

 

Og nei, jeg er ikke ferdig, haha! Det er fremdeles en god del mer jeg skal prøve å få plass til. Har heldigvis to kofferter, så det burde være nok plass. Etter å ha funnet frem alt blir det å ta alt ut av diverse esker og beholdere for å spare plass og vekt. Skal til og med klippe av alt av etiketter og sånt. Det siste som forundrer meg er at jeg ikke aner hvor vi har gjort av Rummikub. Det må seff være med til Madagaskar!

Ellers har jeg fremdeles en lang liste over ting å gjøre før jeg drar til Madagaskar. Jeg må levere en bok på biblioteket, sende en retur til Zalando, få stemplet noen dokumenter, søke fritak fra tjenestegjøring i Sivilforsvaret, etc. Sivilforsvaret har sendt meg brev hvert år siden 2017, og hvert år må jeg igjen bevise at jeg ikke har droppet ut av studiet ennå. Ugh, også måtte det komme NÅ, midt oppi reisinga og sånn.

Ellers var jeg hos tannlegen i går og fjernet visdomstanna i siste liten før avreise, så slipper jeg at den skal bli et problem på utveksling. I morgen skal jeg på kontroll. Litt hektisk, men det får bare gå.

Sorry ass, men det bildet her er det beste jeg får til akkurat nå haha! Btw, vi som reiser til Madagaskar har mekket både facebookside og instagram som skal oppdateres med bilder og info om hva som skjer. Vi heter Prosjekt Madagaskar, så kan du søke oss opp om du er nysgjerrig på hva Madagaskar har å by på eller hva vi skal gjøre der nede.

/ Hanna, Lene, Birgitte og meg /

 

Vi blogges fra Madagaskar!

2 kommentarer
      1. Wiiii tusen takk <3 Skal prøve å være flink og blogge her nede, men det e ikke bare bare når strøm og internett kommer og går som det sjøl vil :p Men kommer innlegg litt seinere i dag om kordan turen og første dagen har vært 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg