Lillestrøm og planter

Ugh, jeg kan ikke tro at vinterferien er over allerede! Det var en utrolig deilig ferie da, først var det i hovedsak 100% chill fra mandag til torsdag, og på fredag dro jeg og Jonas til lillestrøm for å besøke lillesøster og samboeren hennes. Derfor ble det litt stille her i helga.

Helgas store snakkis var Amandas spraytan, haha! Både jeg og Amanda er likbleike jenter som trenger 48 timer intens soling for å i det hele tatt få et synlig skille, så spraytan er ikke en så dum idé. Siden det var Amandas første gang anbefalte spraytan-damen å velge en av de lyseste nyansene. Vel, hvis dette er det lyseste tør jeg ikke tenke på hvordan den mørkeste fargen må bli!

Litt mørkt, men resultatet ble bra da!

 

Ellers ble det Harry Potter-Cluedo, masse pilsing, shopping på Strømmen Senter og fylla på lørdag. Det ble en supersøt topp på meg, siden jeg virkelig har ønsket meg noen finere langermede topper og denne var på salg. Tror denne kommer til å bli mye brukt til sommeren. Og Amanda kjøpte meg verdens kuleste lysestake! Hun mente jeg måtte ha en banan i jungelen min haha!

 

Vel hjemme. Plantene har det bra, zebrinaen sender ut to nye blad som ser nydelige ut, chili og melonplantene vokser ooooooog jeg har fått to nye planter. Jeg endte opp på Nufseriet Blomster, hvor jeg ikke har vært tidligere, og der hadde de tilbud på grønne planter. Jeg så en variegert Ficus Elastica på Coop Mega forrige uke og har ikke klart slutte tenke på den, så jeg bestemte meg for å gå for en slik en. Og siden det først var salg og de hadde et stort utvalg av Alocasia Amazonica ble det en slik en, siden jeg har hatt lyst på en slik lenge. Og i morgen stiller Bettina opp og skal hjelpe meg med å få hentet Warsewicziien! Iiiiiih, jeg er så spent og lykkelig! Hjemmet mitt bugner av planter nå og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

 

Nå har jeg virkelig svidd av mye penger på planter. Jeg synes ikke det er så ille, jeg liker jo jungelfølelsen og trives mye bedre hjemme med planter. Planter og steiner, da blir jeg glad! Men jeg er jo liksom “fattig” student, så neste challenge blir en no-shopping challenge i april. Det tror jeg faktisk kan bli litt utfordrende. Ingen planter, ingen klær, ingen sko, ingen pynt, ingen unødvendige småkjøp som et nytt smykke eller scrunchies, uansett hvor godt tilbudet måtte være. Det tror jeg faktisk kan bli en veldig utfordrende for meg, men jeg har troen på at jeg klarer det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg