Long hair, did care

Jeg har begynt å jobbe og det merkes på bloggen, hehe. Plutselig er det dagesvis siden jeg blogget sist, og det er nesten like så greit, for jeg har ikke så alt for mye interessant å dele. Jobb er jobb, og den fritiden jeg har blir ikke brukt på ting som er nevneverdig bloggbart. Men noe interessant har nå skjedd siden sist!

 

 

Jeg har nemlig klippet mine lange lokker! Jeg har vurdet det i månedsvis, og her om dagen sa det bare pling i hodet og jeg bestilte klippetime på flekken. Jeg var rett og slett lei. For det første var det virkelig på tide med en klipp, i hvertfall de nederste 10 centimeterne var ikke noe å spare på. Det andre var at jeg har følt på at håret mitt har vært for langt. I know, jeg trodde aldri denne dagen skulle komme hvor håret plutselig var FOR langt, jeg som har brukt flere år på å spare det ut. Jeg følte rett og slett ikke at det var fint lenger, lengden fikk det til å se ganske tynt ut og jeg synes det var vanskelig å gjøre noe som helst fint med det. Umulig å få volum, umulig å sette det opp på en fin måte, kunne ikke ha høye hestehaler eller en bun for da fikk jeg hodepine, etc. Og siden jeg sikkert ikke kommer til å klippe det før i hvertfall til neste år tok jeg bare en god chunk nå. Om noen lurer, ja det var DEILIG å få litt kortere hår!

 

 

Videre har jeg kjøpt meg nye briller! Tror jeg har ønsket meg disse i ett års tid nå? Jeg elsker den, burgunder er en av mine favorittfarger, også er detaljen på bågene så kule. I tillegg har jeg bestilt meg nye glass til den gamle Ray Ban brillen min, oooooog jeg har kjøpt meg enda en brille hehehe. Jeg er uforbedrelig. Men det er vanskelig når vi plutselig har så mange kule briller inne!

 

 

Og noen andre nye innkjøp. Øverst er de tingene som er mest interessant å vise frem, og som faktisk regnes som “nytt-nytt”. Endelig fant jeg en bluse jeg ble fornøyd med! Jeg eide ingen fine bluser/skjorter fra før av og har aldri følt at det er helt “meg”. Men etter å ha kjøpt denne tror jeg kanskje bluser er litt meg likevel! Ellers har det blitt to jeans og en svart turtleneck som ikke gjør annet enn å erstatte gamle, slitte plagg som er klar for å kastes. Slike innkjøp er virkelig kjedelig, men likevel føles det godt å ikke gå rundt i utvaska, stive jeans lenger.

Så det var en liten update på de få bloggbare tingene som har skjedd den siste tiden. Til tross for jobb og lite bloggbar fritid opplever jeg en inspirasjons-overload om dagen, som sikkert kommer av at jeg ikke får jobbet med noen av disse kreative eller bloggbare tingene jeg ellers driver med. Det gjør meg smålig frustrert å gå rundt med masse inspirasjon og ikke finne tid til å få gjort noe med det, så jeg satser på et stort blogg-comeback i august haha!

Enn så lenge får dere ha god sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg