More babies!

Valentin i år ble litt i det utradisjonelle laget, haha! Jonas overrasket meg med kort og en boks snus i gave (sånn blir gavene når begge lever på studentbudsjett hehe). Jeg ble mildt sagt overrasket, for jeg hadde egentlig helt glemt av at det var valentin. Så tenkte vi å dra ut og spise, for det er jo koselig. I god tro tok vi turen ned til sentrum før det slo oss at dette hadde selvfølgelig ALLE andre par i Kongsberg også planer om på valentin, haha! Stappfullt overalt. Må nok planlegge litt nøyere og bestille bord på forhånd hvis man vil ut og spise på valentinsdagen.

Men vi fikk en veldig fin dag likevel. Jeg dro med meg Jonas innom alle butikkene, og kom hjem med blomsterjord, potter og frukt. Så nå har jeg plantet sitron, appelsin, honningmelon, chili og paprika. Jeg er VELDIG spent på hvor bra dette blir å gå, det ser jo så enkelt ut når de på youtube gjør det. Hjemme lagde vi en solid middag med kjøttdeig, spaghetti og tomatsaus, så kvelden ble ganske fin selv om vi ikke fikk spist ute.

 

 

I nåværende stund har jeg nettopp pakket ut det nye sidebordet mitt. Det er over en måned siden jeg bestilte det, så jeg er helt i hundre over at det endelig er kommet. Stygging-hjørnet skal ikke lenger være kjent som stygging-hjørnet! Planen er å få en potteplante dit, en lykt/lampe eller noe, samt et fint bilde av meg og Jonas. Under har jeg ENDELIG en ordentlig plass å sette vesken og skolesekkene våre. Begynner snart å bli tid for en house-tour av leiligheta. Det må jeg i hvertfall få til innen den dagen vi flytter ut.

 

Printeren fikk vi også i dag! Endelig er den på plass, og den går som en drøm. Koblet opp mot internett og alt, så kan vi ha den i den ubrukelige gangen uten at det blir stress å bære pc-ene dit for å få printet ut ting. Foreløpig står den på gulvet, men vi skal ordne en skjøteledning asap slik at vi kan flytte den opp på skrivebordet.

Jeg hadde egentlig ville planer om å printe ut masse bilder, og spille på switchen. Men jeg er ærlig talt så utkjørt etter denne uka på skolen at ingenting frister. Vil egentlig bare legge meg, haha! Håper alle har en fin helg og får slappet av og ladet batteriene litt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg