My new beauty!

Endelig er dagen her! Endelig fikk jeg min Calathea Warscewiczii!

Hun er så vakker! Og bladene føles virkelig ut som fløyel! Litt større enn hva jeg hadde sett for meg, men det gjør absolutt ingenting. Håper hun vil trives her, jeg har vannfilter, sprayflaske, luftfukter og en sensor som måler luftfuktigheten, så jeg har tatt alle forhåndsregler for at hun ikke skal tørke ut og dø.

Det ble en liten miniplante og, og lysfatet ser tusen ganger freshere ut nå! Jeg har hatt dette lysfatet en god stund, og det har alltid sett så kjedelig ut. Jeg har ikke klart å style det i det hele tatt. Men med bananen, det andre duftlyset og den en fresh sukkulent ble det plutselig mye penere. Her er noen bilder av leiligheta akkurat nå. Utrolig hvor mye den har forandret seg!

 

Og noen førbilder

 

Det har virkelig kommet seg! Det eneste jeg virkelig savner nå er noe på veggene. Det frister veeeeeeeldig å spørre utleier om jeg får lov til å henge opp noen hyller, men jeg føler det er så unødvendig å borre hull i veggene når jeg vet at vi ikke kommer til å bo her lenger enn maks et par år til. Men det hadde blitt såååå fint med en lang hylle over tv-en som jeg kunne hatt masse hengeplanter, pynt og bøker oppå.

4 kommentarer
      1. Tusen takk, e helt forelska æ 😍 Og ja begynne jo å se ut som et hjem nu! Tenkte ikke det før, men nu når æ ser gamle bilda av leiligheta ser det jo nesten ut som om bodde i et fengsel eller nåkka, haha! Va jo ingenting her anna enn “the bare necessities” :’)

    1. Hei!
      Jeg er på utkikk etter calathea Warscewiczii selv, kunne jeg spurt hvor du fikk tak i den? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg