Påsken 2019

Hei, og håper dere alle har en fin påske! Nå er det nesten en uke siden sist jeg blogget, mye fordi det har skjedd litt. Det dumme blogger-paradokset, når det ikke skjer ting har man ingenting å blogge om, men når det faktisk skjer mye spennende har man ikke tid til å blogge.

Anyway, påsken har så langt vært ganske fin. Plutselig kom vi på at vi kunne invitere Sondre på besøk, og han kom på dagen. Så vi har hatt koselig besøk siden søndag! Vi har sett “Our Planet” på Netflix, en litt disturbing anime kalt “Made in Abyss” og selvfølgelig den nye episoden av Game of Thrones. En skikkelig lat tv-påske med andre ord, hehe!

 

Sondre dro hjem i dag, som selvfølgelig var litt trist, men tror også det er nødvendig for at jeg skal få gjort ferdig studieoppgavene til søndag. Har fått jobbet litt i påsken, men har ikke vært i nærheten av så produktiv som jeg hadde planer om. Men sånn blir det når man får venner på besøk. Roll with the punches!

 

Treningen går det greit med, monsteraen har det bra etter ompottingen, og no-shopping utfordringen begynner å bli veeeeldig utfordrende nå, hehe! Nå har jeg fått stipendet for måneden, jeg ble invitert med på dagstur til Oslo for å shoppe, og earbudsene mine er ødelagte. Også er det alle andre fristelser, som at vår/sommer kolleksjonene virkelig inntar butikkene, og jeg får slengt rabatter og mid-season salg i fjeset hver eneste dag. Jeg kan stolt si at jeg takket nei til dagsturen inn til Oslo, og jeg har et større headset jeg nå bruker i stedet for å kjøpe nytt. Så det ble litt mer utfordrende enn jeg hadde trodd (var kjipt å si nei til den oslo-turen), men da ble det jo faktisk en ordentlig utfordring! Nå er spørsmålet hvilken utfordring jeg skal kjøre i mai.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg