Printing madness og mangofrø

Helga så langt har vært deilig med mye soving og litt geiming. Rart hvor mye man setter pris på de helgene når ukene er fylt til randen med skolearbeid.

På fredag stakk jeg innom bruktbutikken og fant en fotoramme jeg likte. Så da var det på tide å ta printeren vår i bruk. Vi fikk den for rundt en måned siden, men jeg har ikke funnet energien til å virkelig leke med den. Før nå! Rammen var liten og søt, med tre “rom”, så jeg tenkte det ville vært fint med noen bilder av meg og Jonas fra 17 mai i den. Og det ble faktisk kjempefint!

 

Men jeg stoppet så klart ikke der. Jeg har masse fotopapir, så jeg gikk litt bananas og printet ut flere bilder av vennene mine for å henge opp på kjøleskapet. Det er så koselig og minner meg på at jeg faktisk HAR venner, haha. Det virker litt rart, men når de fleste av mine kjente og kjære ikke bor i samme by er det fort gjort å tenke at man er litt “venneløs”, ettersom jeg kan telle på fingrene hvor ofte jeg er sosial i hverdagen. Men når jeg tenker meg om er jeg faktisk heldig som har så mange fine og flotte venner rundt omkring i landet.

 

Kjøleskapet mangler riktig nok noen fjes, så får håpe det hjelper meg bli flinkere til å ta litt bilder. Omså bare en selfie med en venn! Til tross for at jeg er “blogger” og flink til å ta bilder av meg selv og det jeg blogger om er jeg veldig dårlig på å ta bilder sammen med andre. Så det må jeg bli flinkere til!

Siden sist har jeg sådd et mango-frø. Det er flere måter å så mangofrø på, du kan bruke do-papir metoden, stein-i-vann metoden (veldig populær metode for avokadofrø) eller du kan plante det rett i en potte. Til tross for at avokadofrøet mitt ikke ville spire prøver jeg en gang til med den metoden. Også har jeg et til mangofrø jeg skal prøve en annen metode med. Spennende å se om jeg klarer gro mango-tre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg