Se litt fremover da!

Heihei! Endelig er første eksamen av den heftige tre-dagers eksamen overstått, og det gikk faktisk veldig bra! Føler alle eksamenene i år så langt har gått veldig bra, så blir spennende når sensurfristene kommer å se om det gikk så bra som jeg følte at det gikk. Heldigvis er det veldig motiverende for meg, så jeg kjører på og er godt i gang med forberedelsene for eksamen i morgen.

Andre ting som motiverer meg er å se frem til ting. Akkurat nå svever jeg på en sky etter at eksamen i dag gikk så bra, men de fleste andre dagene må jeg bare bite tennene sammen og tenke “bare et par uker til nå”! For om to små uker er det endelig sommerferie, og jeg har mange planer!

Sosial med klassen – Siste eksamensdag skal vi møtes for grilling og sosialt samvær, som blir kjempekoselig! Jeg har også litt tid før jeg drar videre til Tyrkia, Harstad osv, så håper på at jeg kanskje skal få vært litt sammen med de i klassen før alle drar hjem. Er blitt så glad i dem, og begynner å grue meg til en hverdag hvor jeg ikke ser disse folkene daglig lenger. Er så godt miljø i klassen!

/ fra grilling med klassen i fjor /

 

Nytt headerbilde – Så snart eksamen er over SKAL jeg ordne nytt header-bilde til bloggen! Bildet jeg har nå var jo bare ment som en midlertidig header, men den ble selvfølgelig værende mye lenger en jeg hadde ment. Nå har jeg en god plan, så jeg gleder meg virkelig til å ta nye bilder og redigere dem! Blir et friskt pust som bloggen sårt trenger. Krysser fingrene for at jeg har en fotogen dag når jeg skal ta bildene, hehe!

/ gammel header, skulle egentlig heller brukt denne enn den jeg har nå haha /

 

Prosjekt “midlertidig drivhus” – Jeg har virkelig vridd hodet mitt rundt for å komme på beste mulige løsning for plantene mens jeg er borte, og jeg og Jonas tullet rundt med å bygge et drivhus da jeg kom på den mest geniale idéen! Jeg skal bruke klesstativet mitt og alle søppelsekkene våre til å lage et drivhus! Vi har en hel rull med store, gjennomsiktige plastsekker, så jeg skal ta fatt limpistolen og lage et stort telt av plastsekkene som kan henges over klesstativet for å lage et drivhus. Så håper jeg at det skal holde plantene som trenger høy luftfuktighet fine til vi kommer hjem igjen. Men det blir et litt stort prosjekt, så det må gjøres etter eksamen.

 

Lage powerpoint til Jonas – Jonas skal få lov til å ta vare på plantene mine mens jeg er borte, og jeg forsøker å gi han litt opplæring her og der (takk gud for at han skjønner når jorda er tørr og når jorda er fuktig haha) men han trenger nok en litt mer skriftlig guide. Så jeg skal lage han en powerpoint, slik som forelesningsnotatene vi får utdelt på skolen. Så får han bilde av hver plante og informasjon om hva planten trenger og hva han må være obs på.

/ prakteksempel på en Monstera Deliciosa som trenger vann /

 

Tyrkia med Vilde – En av de få tingene som virkelig holder humøret oppe om dagen er denne turen! Herregud som jeg gleder meg til ordentlig sydentur med Vilde! Åh, det føler jeg virkelig at vi fortjener, begge to.

 

Soon! Bare tre eksamener igjen nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg