Secret-update og diva-plante

Starter innlegget med en liten selfie fra skoletoalettet, as usual.

 

Åh, husker dere da jeg faktisk pleide å ta antrekksbilder til bloggen? Skulle ønske jeg ennå gjorde det, men det er så utrolig sjeldent jeg har tid og ofrer antrekket en større tanke enn “ser dette greit ut”. Det er trist. Når jeg er ferdigutdannet kommer jeg sikkert til å bruke uniform også, så da er tiden med antrekksbilder så godt som over 🙁

I helga var jeg faktisk sosial, og vi var til og med hos meg! Fredag hadde jeg filmkveld sammen med noen jenter fra klassen. Marianne hadde ikke sett Pirates of the Caribbean, så da måtte vi nesten ha en filmkveld slik at hun fikk sett den klassikeren. Flere år siden jeg så den sist også, så det var gøy! Også fikk jeg gitt bort litt planter, som var bra for jeg har ærlig talt ikke plass til alle plantene mine.

 

Og på snakk om planter, så kom jeg hjem i dag og så at Calatheaen min så slik ut! Det har jeg aldri opplevd før, og kjente jeg fikk hjertet opp i halsen. Det merkeligste var at jeg ikke dro hjemmefra før klokken 11 i formiddag, og da så den helt fin ut. Jeg ga den vann med en gang og den ser mye kvikkere ut allerede, så krysser fingrene for at det bare var det som var casen.

Tenkte å gi dere en liten update på hvordan det går med “the secret” prosjektet. Så langt har det faktisk gått veldig bra, tirsdag til lørdag klarte jeg å våkne på første alarm som er amazing! Jeg klarte det ikke i dag, men våknet på tredje alarm som ikke er så ille. Treningen er litt så som så. Jeg startet sterkt med trening mandag og onsdag, men det ble ikke trening i helga. Men jeg må bare tenke positivt og pushe på! Så får tiden vise om jeg får rumpe og mer produktive dager, eller om det bare er tull og svada.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg