Sløydprosjekt

Så langt har lørdagen vært uvanlig produktiv for meg! Startet med å lage amerikanske pannekaker til frokost, deretter ordnet jeg meg, ogsåååååå ompotting av melonplantene.

 

Endelig er det ute av veien. Enn så lenge, plutselig vokser de og trenger nye potter.

Etter ompottingen bega jeg meg ut på hyllen jeg skal bygge. Og kjente plutselig at jeg savner mamma litt, hehe. Mamma har alltid vært Ms. Handywoman, frøken gjør-det-selv, og er så flink til…. vel, alt som jeg først begynner med nå. Så mens jeg satt der med saga og jobbet med å sage ene planken i to fant jeg litt ny respekt for mamma. Hun har utstyr og ikke minst erfaring nok til å bare kappe den i to på en-to-tre. Men jeg fikk nå delt den i to.

  

 

Jeg prøvde å sette inn skruene, men har ikke skrumaskin og det var veeeeeeldig tungt å gjøre det skrujern. Så må nok få kjøpt enten en skrumaskin eller bare bruke spikere og håpe at det holder.

Men nå må jeg løpe! Skal møte noen venninner straks, og vil ikke være for sen. Ha en fin lørdag alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg