Snart i mål

Vi kan starte med dagens antrekk. Fordi det er både ny bukse og ny skjorte, og jeg elsker begge to.

 

Ugh, må skjerpe meg. Gidder ikke kle på skoene eller ta bilde med jakken på. Og vinkelen er fin med tanke på klærne, men redigerer ut ansiktet mitt da vinkelen er i tidenes froskeperspektiv som ikke gjør trynet noen tjenester. Krysser fingrene for at jeg blir litt flinkere når dagene ikke er like hektiske lenger. Men jeg tok i hvertfall bilde! Det er jo en start!

For det har vært noen hektiske dager! Jeg har en laaaang “to do” liste på telefonen, men nå har jeg snart fått krysset av alle punktene! I dag dro jeg til byen og fikk endelig kjøpt tralle til badet, og den passer perfekt inn i den lille kroken der! Det ble også duftpinner, som jeg håper vil tilføye litt deilig duft og skape en koseligere atmosfære. Og ja, jeg drister meg til å prøve ha en gullranke der inne. Er spent på om det blir å gå bra!

 

Også fikk jeg endelig fikset klokken i dag, så nå funker den og alt! Jeg synes den er så fin, den er laget av stein og har detaljer i gull, så det er basically det perfekte vegguret for meg! Har hengt den opp på veggen i stua, men ble litt misfornøyd med plasseringen. Synes den kom litt for langt opp. Vet ikke helt om jeg skal orke gjøre noe med det, eller om jeg skal vente og se om hvordan det blir seende ut når jeg har fått flere bilder opp. Planen er jo å få en kul gallerivegg etter hvert.

 

Ellers har jeg bestilt meg to nye planter som jeg gleder meg enormt til å vise dere! Må bare få dem først! Jeg har ellers ville planer for både blogg, youtube og instagram, har mange ideer jeg vil forsøke å realisere, men first things first og det er rett og slett å få unna denne to do listen. Neste på lista er ompotting av planter og husvask, og deretter håper jeg å ha mer tid og energi til å kunne fokusere litt på blogg og trening, og ikke bare skole og ærender.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg