Større jungel

Siden jeg fikk nytt sidebord måtte jeg selvfølgelig ut oooooog kjøpe plante! Det ble en Alocasia Zebrina, som jeg en god stund har vurdert frem og tilbake om jeg egentlig vil ha. Jeg foretrekker planter med masse blader, så på en side synes jeg den blir litt i spinkleste laget. Men med litt mer ting på sidebordet blir det nok bra.

 

Jeg fant også gullranke, som jeg har hatt lyst på lenge! Den var ikke i dyreste laget, så da slo jeg til. Men det viste seg at de to pottene jeg har til overs var i minste laget for både zebrinaen og gullranken, så foreløpig får bare gullranken henge i vinduet. Den var jo fin der, men planen var at den skulle få stå oppå kjøleskapet og la rankene vokse ned over siden av skapet. Dessuten er jeg redd den over tid vil bøye gardinstanga, så får dra på mandag og finne ny potte til den.

 

Siden vi først var ute og alt av kopper og kar hjemme var til vask bestemte jeg og Jonas oss for å dra ut og spise. Vi havnet på Meeat, hvor vi som alltid fikk servert nydelig burger.

 

Og nå må jeg runde av, slik at vi rekker kinoen kl. 20. Vi skal se Alita, som jeg er spent på. Jeg var helt obsessed av mangaen som barn, men jeg synes traileren virket litt sær og klein. Krysser fingrene for at filmen ikke lever opp til inntrykket jeg fikk av traileren, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg