The Secret

DAMN hvor støl jeg er etter treningsøkta på mandag! Her snakker vi smerter i hele kroppen bare jeg skal snu meg i senga, haha! For ikke å snakke om når jeg prøver å gå ned trapper, det føles ut som ekstremsport. Vil jeg klare det? Eller vil knærne svikte og sende meg på trynet ned de resterende trinnene? Like spennende hver gang.

Men jeg trosset gangsperren og hadde økt nummer to i dag. Snodig hvor smertefull all bevegelse er helt til jeg faktisk begynner å trene. Jeg håper på å klare fire økter i ukene fremover, mandag, onsdag, fredag og søndag. Tidligere har jeg følt at det tar så lang tid å trene, men nå tror jeg heller at det som har tatt mest tid er all tiden jeg bruker på å manne meg opp til å faktisk starte økta. Så fremover blir fokuset å ligge på å ikke utsette treninga og trene i ca. en time. OG INTET MER ENN EN TIME!

/ abs, where u at?! /

Jeg så “The Secret” i går. Jeg er verdens største skeptiker, og synes ærlig talt at “hemmeligheten” hørtes ut som kvakksalveri og placebo-effekt. Men jeg har bestemt meg for å prøve det ut. Jeg vil se om “The Secret” kan kurere insomniaen min, gjøre at jeg klarer å våkne på første alarm, at jeg får bedre selvtillit, at jeg klarer å fortsette treningen og får resultatene jeg ønsker meg, samt at alt går smooth med studiene. Og i dag våknet jeg faktisk på første alarm! Blir spennende å se om visualisering, positiv tankegang og “fake it til u make it” kan gi meg alt jeg ønsker meg.

Så, universet: større rumpe og lår, takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg