Tyrkia next!

Åh, endelig, ENDELIG er billetter til Tyrkia bestilt! Det føles faktisk helt surrealistisk ut, hendene skalv da jeg bestilte billettene. Men jeg er overlykkelig, og føler at jeg trenger den ferien å se frem til! Det er omtrent 8 år siden sist jeg var på en ordentlig ferie, og da var jeg 17 år og reiste sammen med mamma. Så det blir noe annet å reise sammen med en venninne denne gangen.

 

Jeg reiser sammen med verdens fineste Vilde. Vi har snakket om en venninne-tur i noen år nå, og endelig skjer det! 11 dager i solfylte Tyrkia blir digg, og føler at det er noe vi begge fortjener akkurat nå. Klarer ikke vente til varme, sol, bading og sløving! Vi har planlagt denne turen siden januar, men turte ikke si noe før billettene var bestilt. Ville ikke jinxe det  hehe, men nå tror jeg faktisk det blir å skje.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg