Bildene som ikke kom på bloggen

Grunnen til at jeg ikke postet antrekksbilder og selfies på bloggen før nå nylig er fordi jeg er rimelig ufotogen. Jeg er en sånn person som må ta 100 bilder for å få ett jeg synes er ok. Livet er ikke alltid like enkelt og glamorøst som vi liker å fremstille det som på sosiale media, men heldigvis kan man i hvertfall le av de mindre heldige bildene! Så her kommer bildene jeg aldri postet på bloggen. Håper du får deg en god latter 🙂

Altså…… Jeg og Jonas er omtrent like ufotogene, så å få et søtt kyssebilde er en kamp, haha! Det blir enten alt for lite passion, eller aaalt for mye. Det eneste som hjelper er tydeligvis å drikke oss fulle, DA får vi et fint bilde lol.

 

Hadde lest en eller annen plass at folk som biter seg i underleppa er sexy af. Vel…..

 

Noen ting ser bare bedre ut i hodet enn det gjør på kamera.

 

“Dette vil sikkert gi en stilig effekt til bildet” HAHA

 

Lærer IKKE av mine egne feil…

 

Veldig heldig plassering av det stearingriset på speilet ja :))))

Kjenner du deg igjen? :’)

21 kommentarer

Siste innlegg