Uken som var #4 // Poledance, DIY, Besøk ++

Da var det tid for et tilbakeblikk på uken som var 🙂

 

Oppsummering

Jeg har insomnia, det går veldig opp og ned i perioder, og i det siste har jeg hatt en dårlig periode. Jeg fungerer, men det blir veldig tungt å være produktiv når jeg ikke får sove om natten. Men jeg har vært aktiv på bloggen, fått trent og hatt besøk, så uken har vært ganske fin til tross for lite søvn!

 

Ukens opptur

Ukens opptur var definitivt at Ida Elise og Joakim kom på besøk til oss i helgen! Ida Elise er en av mine beste venninner, og vi har holdt sammen gjennom tykt og tynt i 18 år. Så vi har alltid masse å snakke om og gjøre når vi først møtes. Helga var fylt med avslapping, gossip, brettspill, Mario Party, god mat, omvisning på skolen og litt shopping i sentrum.

 

Ukens høydepunkt

Det må ha vært å få kjøpt ovn og stol, og endelig få meg et kontor! Jeg gjorde også et kjapt DIY-prosjekt hvor jeg la kontaktplast med marmor-mønster på skrivebordet, og ble veldig fornøyd med resultatet. En ordentlig plass å studere og jobbe har vært etterlengtet 🙂

 

Ukens nedtur

At katten min Sirius ble påkjørt og drept. Stakkars lille, håper han har det fint der han er nå <3

 

Ukens mest leste innlegg

Poledance – Varmere vær pls

Elektrisk

Null energi

 

Ukens antrekk

Den sorte jeansen har blitt flittig brukt denne uka! Jeg er egentlig ganske fornøyd med alle antrekkene mine, men å få brukt t-skjorten med pikachu på må være det diggeste. Pokemon har vært en stor del av livet mitt i mange år, og jeg elsker å få vist frem slike sider av meg selv gjennom mote 🙂

 

Ukens treningsøkt

På tirsdag var det teasedance etterfulgt av poledance, og det må nok være ukens økt. Jeg elsker å få utfordret meg selv på teasedance-timene, og koreografien til begge timene begynner å sitte ganske bra nå. Håper på å få filmet video når vi er ferdig 🙂

/ bilder fra økten på torsdag /

Hvordan har din uke vært? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg