Uken som var #5 // Poledance, antrekk, hårsnakk ++

Wow, allerede kommet til nummer 5 av uken som var! Det kjennes ærlig talt ut som om jeg begynte med uken som var i går, men at tiden flyr forbi gjør ikke meg noe som helst 🙂

 

Oppsummering

Jeg har følt meg så inspirert den siste tiden, og har 100 idéer til kule prosjekter. Men tiden strekker ikke til, studier og hverdagslige gjøremål må dessverre også prioriteres. Men jeg har filmet litt på pole-treningene mine, og endelig begynt å jobbe med nytt bloggdesign. Gleder meg såååå mye til det er ferdig, for det designet jeg bruker nå har litt sånn spaghetti-koding som gjør det vanskelig å få delt blogginnleggene på facebook.

 

Ukens opptur

At været har vært bra, at snøen har begynt å smelte, at veiene sakte men sikkert begynner å bli bare, at dagene blir lengre. Tuller ikke når jeg sier at jeg kunne dedikert hele bloggen til å snakke om været og hvordan det påvirker meg og livet mitt! Så mye bryr jeg meg om været. Jeg holdt på å begynne å gråte av glede da jeg så værmeldingen for neste uke i Kongsberg <3 Plussgrader all the way!

 

Ukens høydepunkt

Bløtkakemuffins på søndagen <3 De ble faktisk helt latterlig gode, og så digg å endelig få testet ut kjøkkenmaskinen min!

 

Ukens nedtur

At desto raskere sommeren nærmer seg, deso raskere kommer eksamen også. Uff, jeg var så flink å jobbe med studiene de to første månedene, men nå i mars har jeg bare sklidd helt ut 🙁 Satser på at jeg få catchet litt opp på studiene i påsken! Da skal jeg være helt alene i Harstad i to uker, så har ikke noe bedre å ta meg til :p

 

Ukens mest leste innlegg

Er min blogg skadelig for unge?

Hvordan jeg fikk langt hår

OOTD – Herreskjorten

 

Ukens antrekk

Det må nesten bli den med skinnjakken. Elsker skinnjakker, og gleder meg så til været blir varmt nok til jeg kan bruke noe annet enn parkas! Synes også det er så kult at disse solbrillene er blitt inn igjen. Jeg har to par som jeg kjøpte for 7 år siden, så ganske kjekt at jeg kan dra de frem 🙂

 

Ukens treningsøkt

På torsdag hadde jeg egentrening på tre timer. Da fikk jeg filmet masse, og brukte laaaang tid på å tøye ut etterpå. Gleder meg sånn til å få redigert ferdig filmen!

 

Hva var høydepunktet for din uke? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg