Uken som var

Hei fine! Jeg vet at maaaange bloggere pleier å skrive sånn ukes og månedsoppsummering, og tenkte det kunne være fint om jeg startet med det samme. Det er så koselig å mimre tilbake på opp og nedturer, samt at jeg får litt bedre oversikt selv. Kan ærlig talt ikke tro at det bare er ÉN uke siden jeg tok antrekksbildene med skinnbuksene, det virker jo som en evighet siden?! Herregud hvor tida flyr…

Anyway, her kommer min første ukesoppsummering 🙂

 

Oppsummering

Forrige uke hadde jeg innlevering av et arbeidskrav som opptok det meste av tiden min. På valentin øvde jeg matte, men tok en liten pause for å lage kort til Jonas. Også fikk jeg blomster da han kom hjem!

 

Ukens opptur

Ukens opptur må så absolutt ha vært Student Gallaen! Jeg var så fornøyd med kjolen min, maten, og egentlig hele kvelden generelt. Også fikk Jonas være med og møte vennene mine fra Krona 🙂

 

Ukens nedtur

Klarte å miste bankkortet mitt i løpet av gallaen :)))))

 

Ukens tanke

Har tenkt myyyye på bloggen i det siste, og hvordan jeg kan forbedre den. Har ikke tenkt til å hoppe av studiet for å bli blogger, så har tenkt mye på hvordan jeg skal klare å prioritere tida slik at jeg får tid til både blogg og studier.

 

Ukens mest leste innlegg

10 ting du ikke visste om meg

Hvordan bli fornøyd med bilder av deg selv

Studentgalla 2018

 

Ukens antrekk

Det må nesten bli gallaantrekket! Ikke hver dag man får pyntet seg så mye 🙂

 

Ukens treningsøkt

På torsdag var jeg igjen på “Pole – Sterk og smidig” hos Release her i Kongsberg. Jeg jobber ennå med å bygge opp styrken min etter den lange pausen jeg har hatt, men ting begynner å komme seg nå. Fikk tatt noen bilder, og fikk endelig mannet meg opp til å spørre om jeg får lov til å trene der på egenhånd før og etter timene.

BfOtdOrg5ad

Hvordan har din uke vært? 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg